Hej :)

Hejsan 
De va länge sen jag skrev här :) 
Va har hänt mer än jag mår bra ? 
Jo jag har ju Prinsessan Emilia som gör en extra lycklig, älskar att vara mormor och även kollegerna på jobbet vill vara med och dela moin glädje och titta på kort och höra om bus. 
Just nu är jag kattvakt åt Morris då Sandra och Linus är på Aruba i två veckor :) 
( har ju som sagt aldrig varit utomlands men hoppas på det innan min pension , kanske till Aruba :) ) 
Jag och kärleken fick ett presentkort på Griffins med bokat bord , va där idag och vi fick ett otroligt bra mottagande då svärsonen har sin bror som atbetar som kock där .... serverings personalen eskorterade oss fram till David så vi kunde få hälsa och ge en kram , fint gjort och uppskattades :)
 Och kärlekens son Jeppo flyttar till oss för gott nu i April :) Kärleken är överlycklig och jag delar hans kärlek .... förstår ju känslan med ems barn :) <3 
 Träningen ..... ja den fortsätter jag med i må bra form <3 och det går bra (Y) 
 Diabetesen ja den är som den är förutom att jag känner skillnad till det bättre i huvet med nya insulinet :) 
Men kännigar , ja de får jag fortsätta kämpa med ..... som en berg och dalbana :P 
Kärleken gör mej varm och trygg. 
 Och lilla Emilia som lär sej så mkt , glad att vi typ pratar godnatt varje dag på facetime <3 
 När jag ser barnbarnet så mnns man så mkt med finaste tjejerna när dom var små ... åhhhh va jag älskade det <3 
 
 
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0