Glad Mamma och Mormor <3

Jag har sagt det så många gånger förr , men jag älskar verkligen att vara mamma <3 
Älskar mina barn så mkt och har så fina minnen hela deras uppväxt och jag vet idag att dom älskar mej <3 bara det säger allt :) 
Och att få vara mormor att det kan kännas så mkt i hjärtat , jag har avstått ifrån en träningsdag bara för att kunna umgås med detta underbara barnbarn . Jag blir så glad när jag får gosa och hålla henne och jag minns när Johanna och Sandra var små hur härligt det va .... badkvällarna och deras mys och glädje i våran säng varje kväll med hopp,bus,kramar,musik <3 
Och att dom varit så duktiga med allt i deras uppväxt så duktiga mer än va jag önskade :) 
Så himla stolt,mallig mamma :) 
Livet vart inte som trodde det skulle bli men livet går vidare trots det , är ju van sen barnsben att livet är så. 
Men det bästa är att jag dock får så mkt kärlek ifrån alla håll och kanter och att jag får bevis att jag är den jag verkligen är :)
Livet med nya kärleken känns varm och behaglig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0