Solen gör en glad !

Solen gör människan gott :) Man blir glad och pigg och fnittrig :)
Träningen går faktiskt bra och med det menar jag inte med att gå ner i vikt utan att jag klarar av att måbra träna 4 gånger i veckan sen en tid tillbaka och de gör mej otroligt glad, nu hoppas jag på en ytterligare förbättring efter hösten med nya insulinen som lanseras till Sverige :)
Sandra har nu kämpat klart med sin förskoleutbildning och jag är otroligt glad och stolt över hennes kämpande <3
Och Johannas fina bebismage är så otroligt fin och hon bär magen så fint Kärleken ger mej värme och jag trivs å snart är det semester :) Ska bli skönt de behöver vi alla för att ladda om batterierna och hoppas på mkt sol och värme och bad :P

Hej svejs och njut av solens strålar , en kvart om dagen räcker för att du ska må de där extra fnittriga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0