Glad och längtar <3

Min kärlek gör mej glad och fnittrig <3 
Jag känner mej lugn i hans armar :)
Och jag längtar otroligt mkt att dottern Johanna snart ska föda ut den lille <3 
Följde med henne till MVC och fick lyssna på hjärtljuden som gjorde mej alldeles varm och tårfylld <3 
Att få känna känslan att en ens egna barn ska få barn är en otrolig känsla :)
Och även stolt att min dotter Sandra tagit examen och nu är förskolelärare och hon kommer bli en bra sådan de känner jag i hjärtat <3
Är lite pirrig idag ....... ska nämligen ut på gården och grilla som att det är grillkväll som hyresgästföreningen har fixat .............. tur jag har trevliga nya gårdsgrannar som lyckas få ut mej , hahhahahhahha .......... aaaaaaaa jag är en liten fegis och blyger och jag kan erkänna :) 
Har nu marinerat och fixat till en smarrig potatissallad och så blir det självklart lite vin till ....... de här kommer bli mysigt och trevligt tror jag :) 

 
Ha en fortsatt trevlig kväll alla läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0