orkar inte fullt .....

Har haft en tuff period med sockret :( 
Men så är det och jag jobbar inte fullt heller pga av det. 
Fast enligt läkaren skulle jag jobbat 3-4 timmar då jag mår som en frisk människa :) Men jag klarar inte det är alldeles för beronde av människor och prata och skratta så jag kämpar som sagt. 
Och magen växer så fint på dottern och jag längtar att få se knytet som ska ge världen massa kärlek , bus och skratt och massa allvar ........ hur kommer detta barn se ut ?? Va komer den att få för arv ??? Minspel , sätt att gå , skratta , prata , se ut , frågorna är många och jag är så nyfiken. 
Andra dottern Sandra som snart är klar i pluggandet och går på interjuver för att småningom få en tjänst , spännande interjuver och jag är stolt över hennes svar på dom :) 
Ja jag är så jävla stolt och mallig över mina barn <3 
Och jag är lycklig över min fästman som ger mej så mkt kärlek som jag inte är van att få ....... pussar , kramar , kärlek på högsta nivå <3 dom fina orden <3 
Men med all käelek jag får från fästman , barn och vänner så orkar jag kämpa med min diabetes som är svår :) :( 
Högsta önskan är att dom hittar botmedel dock. 

Kram på er  alla fina <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0