Va tiden går ....

Tänk va tiden går fort när man njuter ............
Idag påminnde kärleken mej att vi varit förlovade i 11 månader :P
Jag tänkte inte ens på det men min kära gjorde, sånt känns i hjärtat :)
Va så inriktad på nästa månad.
Men jag ska inte förneka att det varit en tuff tid efter exet med barnen och mkt mer efter som fortfarande pågår.
Men jag vill oxå påminna om att kärleken DOG direkt efter jag fått reda på att exet varit otrogen i samband med sepration , otrohet är det vidrigaste jag vet . Men som sagt nu är det nog inte det vi inte går ihop med , finns andra saker som kan vara vidriga oxå.
Jag är iallafall glad och lycklig över min nya kärlek som oxå bryr sej om att jag finns , troligtvis är det den nya kärleken som gett mej fina resultat mot min sjukdom som jag är glad över :)
Värme behöver jag massor och har massor att ge :)
Åhhh va jag tycker om min gubbe ♥
 
Sov gott folk !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0