Livet känns bra !!!

Livet känns bra jag trivs och har en fin kille som ger mej mkt värme.
Tänk att jag fick turen att uppleva den känslan , nån som håller en varm ♥
Träningen känns bra funkar som jag tänkt mej.
Va på SÖS för ett tag sedan med min diabetes och de jag kört sista tiden har gett resultat som jag önskat :)
Känningar har jag dock kvar och blir utpumpad emellanåt , men som sagt envis är jag och fortsätter igen efter jag vilat upp mej, men visst står att bli helt frisk högst på listan. 
Mina älskade barn tänker jag mkt på , så glad att att deras svärmödrar finns för dom , där finner dom ett lugn som dom behöver.
Så härligt att prata med dom , börjar bli så vuxna och förstående och sen kommer dom hem emellanåt och vill va den mindre sorten och bli omhändertagna av mamsi ♥
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0