Fullt ös ....

Tiden går så fort när man mår bra :)
Kärleken gör mej lugn, mina barn gör mej lugn när jag vet att dom mår bra i sina liv. 
Träna gör jag i den mån jag kan just nu , mina känningar har gjort så jag fått legat till sängs efter jobbet en tid.
Men så fort jag känner mej bra så uttnyttjar jag mina timmar till att träna igen :) 
Har nu gått tbx till ett nytt program som jag tänkte testa fram till jul ........... gillar ju att prova och testa ,och forska ska man väl kunna säga egentligen :) 
Jag tränar mest för att må bra ........ må bra träning :)) 
Ibland tränar jag hårt och intensivt, ibland testar jag mej själv helt enkelt, men visst skulle jag vilja vara helt frisk och bara köra skiten av mej i flera dagar i sträck men där måste jag tyvärr ge mej och lyssna på kroppen och sjukdomen :(
De är väl just där som jag inte är som lyckligast, men det är något som jag måste lära mej och hantera , jag jobbar med den punkten dagligen . 
Är glad åt att kärleken stöttar och faktiskt hjälper mej mkt i den punkten, tror att det är just den kärleken som får mej att må så bra . 

Ähhhh nu ska jag gå och lägga mej efter en otrolig härlig lördag , haft mina goaste barn på besök med svärsöner och kärleken och ag har ätit en god middag och även ätit kräftor igen , imorrn väntas gymmet och bio ♥
 
Sovgott alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0