1 vecka kvar .....

1 vecka kvar på semestern .......
En tankefull semester har det varit , men på ett bra sett för jag inser mer och mer att äkta människor växer inte på trä'n .
Har haft ett par härliga dagar med dottern Johanna och svärsonen Tommy ett par dar  tillsammans med Micke och Jesper.
Varit på Skara Sommarland som är ett måste att åka tbx och leka massor ......
Träningen har det varit uppehåll med , de har ju varit semester. 
Men snart är det dax att börja att återgå även med den och jag ska börja med ett nytt upplägg fram till årsskiftet :)
P-walken får hänga med lite till som att vädret är så skönt och njutbart.
Diabetesen har hållt sej förvånatsvärt bra sista tiden ......känningar får jag men i lugnare form och jag behöver inte bli så uttmattad med hjärtklappningar , jobbiga skakningar och svettningar som forsar.
Tror det beror på att jag fått en kärlek som sätter värde på sin livskamrat ♥
Känner en mer harmoni i kroppen trots att jag är förbannad och besviken på exet som jag har barn tillsammans med .......
Har även tagit distans på såkallade vänner .....skönt !!!
Nää nu är det dax att göra lite nytta .....Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0