Mys och träning .....

Träningen går faktiskt bra ......börjat tränat lite annorlunda och det går bra och jag är nöjd och tillfredställd med det.
Kärleken gör mej glad och busig :P
Och det har hänt grejer sista tiden .........fniss fniss fniss, får ta det vid nåt annat tillfälle :D

Imorrn har jag turen att få hit dottern Johanna och svärsonen Tommy på frukost ♥
Sen blir det nog en snabb jogging när dom gott :)
Och sen hade jag turen att Syrran Linda bjuder mej på middag och så får jag träffa andra syster yster Carina :) Lycka imorrn ♥
Och imorrn åker kärleken hem med jesper till Norge då han vart här en vecka och myst, tror han faktiskt gillar att vara här då han blitt väldigt lugn ett gott tecken :)
Söndag är det kalas hos brorsonen och svägerskan ............fullt upp fast utan kärleken :(
Åhhh , sakanar honom bara jag tänker på det, glad att jag har syskon som är goa.
>Och även superglad att den andra dottern köpt lgh tillsammans med sin kärlek :))
Jag har världen goste och finaste döttrar och som sagt jag bara älskar när dom säger MAMMA .....jag äskar att vara mamma och jag hoppas snart att jag får känna på hur det känns att vara mormor :))

Natti natti alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0