Alla Hjärtans Dag ...........

Aaaaaa ..........den har jag firat med min kärlek som uppskattar mej så mkt :)))
Det blev en liten 3-rätters och jag fick en liten present trots jag sa att det inte skulle handlas nåt .
Men så fick jag en hudkräm ifrån Body Shop som jag gott och suktat lite på .....en sådan liten sak gör mkt.
Mysigt har det varit idag iallafall . 
Och det är även kul att höra att arbetskamraterna hans är avundsjuka på alla hans hemma gjorda matlåder :))
Kärlek .....även om vi ger varann kärlek till varann varje dag så är det skoj att göra nåt extra nån gång, har varit avis på mina syskon som har mysigt ........
Lite bilder och ha en fortsatt trevlig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Mys på rikigt ordentligt för det är du värd tusen gånger om..puss

Svar: Tack <3
Lotta

2012-02-15 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0