Njutit av solen :))

Iveckan har jag passat på och njutit av solen .....
Legat i gropen och solat ....träffade en barndomskamrat, alltid kul att prata gamla minnen :))
Sista tiden såå har det varit en del minnes kamrater ...kul !!! Sån gillas mkt :))
Kom igång med joggingen två hela gånger sen så blev jag hostig och förkyld :((
Igår fredag gick jag ,Micke, Linda och Bosse ner till rudan och satte oss på filt med oxt och kex och jordgubbar och lite Rose' och vin ...spelade yatzy och pratade och hade otroligt skojigt och trevligt !!!
Skulle ha åkt med syrran till Härjarö med båten .....inställt jag är hostig och förkyld ,tappat rösten typ :(((
Så det blir att fira Micke lite grann och så kanske en bit mat ute .......
Kram till er alla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0