Livet ..........

Tänk va livet innehåller många skvaller människor ...
Människor läser här i bloggen och skvallrar om mej ....varför villl man skvallra om mej eller om människor överhuvet taget ?????
Jag har blivit *tystad* ........för ett år sen vart jag lämnad och blev såkallad tystad ...varför ??
Jag fick en hyresrätt med innehåll ......den andra fick en investering med innehåll  , bra fördelning.
De bästa med året är att jag fått så otroligt fina människor och att jag känner att jag kan stanna upp och prata och ge en kram åt vem jag vill .......utan att få monster blickar. Bara för man kramar nån betyder inte det att man börjar umgås med alla ......jag vill prata ,skratta , ge en kram till vänner,gamla som nya vänner, alla har en betydelse för mej.
Jag är en glad människa och jag verkligen älskar när jag får en människa att le eller skratta , för just den känslan i kroppen som båda eller fler får är någe speciellt.
Jag blir alltid lika glad när jag får höra att man betyder nåt för en annan människa och man ser att det är sant .......
Har fått så mkt bekräftelse att jag är en bra och god människa ......
Och jag är glad att jag fått 2 fantastika barn som jag älskar så mkt.
Båda har flyttat ut ........men va gör det när jag får se dom och höra deras röst ofta och alltid få en kram eller två vid träff .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0