Helgen bra !!!!

Helgen har varit bra från fredag till söndag .....
Fredag gick jag ut med jobbet på lunch mkt trevligt och gott såklart ....vi var på Systrarna Sister och åt en go med lunchbuffe' ..........sen gick jag till syrran och satt på hennes balkong och drack gott och skrattade :)
Lördag va en liten städdag , sen umgicks jag med Johanna .....Vi åkte även och handlade lite sen när Tommy kom ...härligt att bara umhås med dom :) .....lördagskvällen så gick jag till en kompis med en flaska vin och satt och pratade och skrattde ....kom hem halv 4 sov till 9.30 .......snacka om sovmorgon !!!!
Söndagen så va det kalas hela dagen för Johanna och mej .....lika trevligt att träffa alla ♥ 
Fick massa fina presenter ......fick en gardin som jag verkligen önskat mej av Johanna och sen fick jag även presentkort i den butiken så sandra har lovat att åka dit med mej och shoppa och så tittar vi in hos Bosse den dagen och äter lunch :)
Fick även träffa Johannas *svärföräldrar* mkt trevliga och lättsamma verkar dom va .....känns mkt trevligt !!
och sen kom jag överens med äldsta syrran Carina att vi hoppar på deras båt nästa helg för en nattlig tur :))
Underbar helg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0