Var och handlade och va händer......

Gick glatt till VIVO och handlade ......
Skulle betala, drar mitt bonuskort och sen skulle jag dra betalkortet........åh va upptäcker jag kortet ligger inte där.
Man parkerar mina varor, jag springer hem och hämtar kortet som ligger i apparaten ...har precis betalat räkningar och glömt att ta ut kortet........upp för alla mina trappor och va händer dådå...har glömt att låsa, hade såå mkt i händerna när jag gick......tillbax och hämta ut parkeringsvarorna.....hem. åhh såå skönt med en kopp kaffe nu !!!!!
Måste nog erkänna att ibland är jag lite kulig trots allt...man bjuder lätt på sej själv !!!
Det skulle nog lätt kunna bli en bok.....så vi spar på det !!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0