Städat......

Japp, det fick bli städning istället för träning........
Städat badrummet och torkat golv.......
Sen behövde jag inte göra mer faktiskt......
Ska köra lite armhävningar, situps , biceps och triceps senare....
Det ska jag väl palla med en liten snorhosta.......
Jädrans regn.....hade tänkt börja återuppta min jogging !!
När jag väl sätter igång så får det bli 2-3,5km till att börja med en veckans tid....
Mjukstart.....men som sagt jag har alltid varit mer eller mindre rädd om kroppen.....man ska lyssna på sin kropp.
Hahaha, den pratar en massa.....bara att lyssna.
Nä nu ska jag börja med maten.....
Lax med spenat och parmesan ost blir det.....
Tog receptet av en tjej på fejjan....Ska bli smarrigt

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0