Pulat lite.....

Har bakat en sockerkaka, den blev inte som jag ville.......antingen var äggen för små eller så var det att smälta smöret fortfarande va lite för varmt.......hmmmm
Jajja man lär sig av sina misstag......går ju att äta med lite dopp !! hehehe
Håller på tvätta all min tvätt......nu får man nästan leta i tvättkorgen när alla är utflugna.
Även kört den där fantastiska sugen som suger upp dom där äckliga smulorna....hatar smulor och grus på golvet.
Man ska kunna gå barfota utan att nåt fastnar på foten...... Små råttor har jag hellre för dom kan man dyka ner och få tag på om man inte kör värsta flåset just då i störtdykningen...
Dax att hänga tvätt och in med nästa hör jag......

Tjingeling !!!

Kommentarer
Postat av: MicMacMick

Vart det inge middag ?

2010-09-08 @ 19:51:06
Postat av: MicKMacMick

Hur "hör" man att nästa lass tvätt ska in ? intressant...

2010-09-08 @ 22:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0