Nu är det redan mörkt utanför.....

Oj, va klockan gick snabbt idag.....
Va har jag gjort efter lunch ???
Jag hamnade en stund framför fejjan för att ge lite råd åt en kompis som var väldigt viktigt.....
Sen kom exet, skulle hämta foton för att scanna in.....
Och jag skrev på överlåtelse papperna på landet......
Känns inte riktigt bra......men jag behöver hjälp för att klara mej !!!
Många säger att jag inte är klok.....även nära och kära !!!
Jaja....han hjälper mej dock ändå.....så jag är glad på mitt sett !!!
Vi tar nåt roligare....
Jag har ätit god middag och fikat på det.....
Sen satte jag mej för att sy lite kläder åt min dotter Johanna.... Klart !!!
Sen gick Johanna och jag och röstade, så nu är det bara att vänta och se.....
Jogging blev inte heller av, nu får jag jävlaranamma sätta igång imorrn....Varanann dag första veckan !!
Tänker på om jag ska stryka nu.....jag måste nog !!
Ingen Ensam mamma söker idag heller.....
Och en ny härlig vecka närmar sej !!!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0