Känner mej alert idag.....

Som sagt, känner mej alert och lite hurtig idag.....
Kanske för jag joggade igår.......har lite känningar i benen faktiskt !!
Va har jag gjort nu då ???
Har diskat, dammsugit ,tvättat och bakat en sockerkaka av mald saffran.....
Ja just det får inte glömma att jag kört styrka oxå.....
Duktiga jag........
Nu till kakan.....jag bakade som sagt med mald saffran och den blev inte lika solgul. lite mörkare och den smakade inte fullt ut med saffran........men den var bra för övrigt !!!!
Så nu väntar jag på telefonsamtal från vårdcentralen....ska hjälpa Johanna om priser och fråga lite om sprutan Hepatit A+B......hon ska ju till Thailand !!
Det är nog första gången dom inte håller tiden när man ska bli uppringd.....nu ringer dom !!
Jaha så då har jag bokat tid till Johanna oxå......hoppsan va snabbt allt gick !!
Nä in och skölja av mej efter styrkan .....

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0