Kalas och middag avklarat .......

Har varit på barnkalas.....Stella blir 4 år, grattis och hipp hipp hurra !!!
Trevligt och träffa släkten.....
Sen har jag mina barn som är blondisar som är lite underhållande.....
Ja ibland undrar jag om jag är orsaken......hmmm kan de va sååå ???
Inte e' väl jag blondis sååå ??
Jag är bara jag......hahahhahahah
Nä mina barn måste ha fått sina, hmm konstiga tänkande och prat från rymden !!!
Jaja......Johanna och jag gick och handlade middag och fixa till lite kyckling med saffrans sås och pasta....
Gott och jag är mätt och belåten för en stund !!!


Kommentarer
Postat av: Tant Rullstol...

Oj vad gott....

2010-09-25 @ 18:11:09
Postat av: Sandra

härmapooooooor! de åt vi idag :) mums de va gott!

2010-09-26 @ 19:50:46
URL: http://srosin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0