Jobbat klart för idag.....

Jobbat klart för idag och borde gå ut till stora solen......
Men jag är lite slö känner jag......
Som sagt varför händer saker mej för.....
Hade massage i morse.....min massör är lite vimsig !!!
Jajja, jag låg iallafall på bädden och hon hade börjat massera mej efter hon vimsat en massa innan....
Plötsligt hör jag henne skrika till det brinner det brinner......Och på skrivbordet bakom henne stod det lågor av pappret som tagit eld av ljuset som står där och ska va lite mysigt....
Hon börjar vifta med handen och tar sedan handduken och slår hårt.......askan flyger som sjutton i rummet och jag säger : ta det lugnt....slå inte så hårt....sen ser jag medans jag fortfarande ligger på bädden och känner mej lugn att det åker ner massa glöd på golvet men säger inget för då hade hon blitt ännu mer nervös....men jag har koll på den.
Till slut slocknar allt och det ligger fullt med aska i rummet och jag börjar skratta..... och säger strunt i det nu.
Så frågar hon om hon kan öppna fönstret och vädra ut...jag säger självklart...jag fryser inte ändå, är ju såå varm jämt !!!
Hon blir extra glad och säger: Tur att det va du Lotta !!!
Japp det va det nog.....
Asså det är så himla kul......kan inte sluta skratta när jag tänker tillbaka !!
Hahaa skulle ha sett ut om jag sprang ut i trosor i korridoren om det blivit en stor brand......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0