Hemma efter en tuff dag !!!

Ska jag säga tuff dag ???
Den är inte tuffare än vanligt......men som att jag fick en känning med hjärtklappning i morse så blir den lite tuffare som att kroppen inte är som den ska......men jag har såå fina arbetskamrater som gick i och köpte smörgås och hämtade kaffe så jag fick ligga och vila ett bra tag......
Börjar känna mej okej....men är lite seg fortfarande !!
Men jag hoppas på en rejäl förbättring som att jag vill köra boot-camp idag.....har aldrig gjort det och är himla sugen !!
Har ju blitt snorig oxå......men tänkte trötta ut mej idag så vilar jag fram till lördag sen !!!
Vi får se om mina planer håller......men så har jag tänkt iallafall !!
Ska leta fram dammsugaren och ta ett varv eller två.....kanske fixar rent i badrummet om jag orkar !!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0