Gomorron alla......

Morron allihopa......
Usch vilket väder vi vaknar till......skulle mkt hellre velat legat kvar i sängen nån timme till !!
Har tur att jag kan gå till jobbet och veta att nån förgyller min vardag.....
Bara att sätta på sig skorna och gå till jobbet med ett leende.....
Idag har jag massage......hon ska få fixa min nacke lite och gnugga på min höft....
I'm singing in the rain....... faktiskt lite kul att sjunga på den, bara det gör att man är alert när man anländer på jobbet nu....

Kram alla och ha en härlig dag !!!

Kommentarer
Postat av: TINDRA

Nej usch och fy för regn!!!

GODMORGON :)

2010-09-16 @ 05:50:27
URL: http://meramotionera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0