Fredag äntligen......

Så skönt att komma hem och veta att man har en lill semester.......2 dagar wow så skönt !!
Vart himla seg idag.....varför är hemligt !!!
Jaja....ikväll blir det Grönan med 5 kamp med grabbarna från vaktmästeriet.
Ska bli sååå kuuuullllll.......
Vem vinner tro ????
Jag vet att jag inte kommer att komma sist iallfall......de är bra !!!
Sitter och fikar lite innan jag ska hoppa in i duschen och snygga till mej.....och lukta lite godare !!

Kram alla och ha en riktig härlig fredag !!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hej tack hihi :) men förlåt så måste jag radera ditt inlägg för du skrev det i mitt tävlingsinlägg som jag bad om att inte få kommentarer i för då kan ja inte lotta vinnaren rätt hihi, ha det toppen

2010-09-17 @ 13:03:14
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0