Äntligen fredag.......

Visst är det nåt särskilt med fredagar......
Trots jag gillar mitt jobb så är fredagar underbara !!!
Tog med mig en saffranskaka till jobbet idag som uppskattades väldigt mkt.....
Vi hade möte som var trevligt......vi fick reda på att vi skulle iväg på Women Power med mat och underhållning och föreläsningar med uppvisningar och jag vet inte allt va det va....får skriva mer om det senare !!
Nu ska jag iväg och handla till middagen som jag ska ha ikväll....
Vilka kommer ??
Det är döttrarna, syster,dotterns svärmor eller ska jag säga systers man syster.......
Alla tillhör släkten på någe sett.....Jag är iallfall Mamma !!! Hahahhah
Detta var ett Internt skämt !!

Ha en trevlig fredag alla ni andra !!!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0