Ännu en arbetsdag klar......

Huh...va snabbt en arbetsdag tar slut när man kan skratt mkt och prata av sej medans man jobbar......
Idag var jag på massage och fick min nacke/axel fixad.......tror att hon lyckades väldigt bra faktiskt !!!
Tack till vår massör Lena som kommer till jobbet varannan vecka och masserar oss !!!!
Åh jag som var så rädd att jag fått tillbaka mitt skit i nacken och axeln.....va faktiskt mkt rädd.
Den smärta jag hade då för ca 10år sen skulle jag inte velat ge till nån.......värre än att föda barn  !!!
Och jag födde barn utan smärtlindring......
Nä ska kolla runt lite på fejjan och sen är det styrka som gäller i 30 minuter.....Löpning på söndag !!!

Ha en fortsatt bra dag !!!
Kram i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0