Åhh...ännu en händelse idag !!

Japp....så slutade internet att fungera !!
Va gör man då ??? Hjälp...
Jajaj, jag ringde supporten och bad om lite hjälp...sa att jag va blondin och att dom fick ta det lungt...vet bara hur man sätter på datorn typ......
Första gången jag ringde så skulle vi resetta....och vänta 20 min. Det fungerade inte iallafall...Ringde en gång till och jag sa även till honom att jag är blondin !! Så även han va mkt trevlig !! Han tog mitt nummer och ringde upp en stund senare och sa att det var stationen de va fel ifrån....Att jag skulle få igång det SENAST måndag....bläääää !! Sen ringde han en gång till och skulle veta nåt ifrån modemet......sen en gång till och nu gjorde vi avancerade saker...skulle klicka mej in och sen läsa av nån kod och sen skriva in nåt för att få upp några siffror...sen va det KLART !!!
Men nu så kom jag på att man kan ju ha dongel i helgen om dom inte lyckas få igång det imorrn !!
Smart är jag dock ändå !!!
Hahhaah, syster hör hur jag knappar på deras dator...lånar deras nämligen !!
Va tvungen och gå ner och fika lite !!
Tack syster yster !!
Like you !!

Kramiz alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0