Suttit och babblat........

Fikade me' Johanna och pratade massa tjejsnack och mammasnack !!!
Jag älskar verkligen mina barn.......
Egentligen ska man aldrig sluta föda barn, utan föda vart femte år ungefär......då har man det roligt och man får prata, skoja, tjata, vara orolig, vara allvetare och som sagt man ska kunna ALLT som mamma !!
Utav en mamma får man dom förhoppningsvis dom bästa svaren....
Jag blir såå full i skratt ibland när mina tjejer frågar om saker som dom tycker jag ska kunna svara på.......
Först messar ena och hoppas på svar...sen messar den andra och frågar och hoppas få ett korrekt svar....
Och som mamma fixar man säkert 85% av allt dom vill ha hjälp och svar på.........
Jag kan bara säga SKRATT..........åh va jag älskar mina barn !! Hahahhaaha ni är såå roliga !!
Lova mej att aldrig sluta med eran tråkiga humor som får dom flesta i skratt.......

Kramiz och pözz !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0