Proppmätt.......

Jag är proppmätt och svullen om magen...ser ut att va gravid i tredje månaden !!!
Idag blev det pannkakor med glass och sylt !!!
Kan inte äta pannkakor om jag inte får glassen....
Så Johanna kom upp även hon och åt och blev lite "avis" när jag snurrade upp pannkisen med gaffeln så hon var tvungen att "lära sig"......
Jag åt 6 pannkakor......och drack riktig mjölk till !! Och fort åt jag.....Johanna hann bara med 3 under den tiden !! Åt alltså dubbelt och dubbelt så fort..inte undra på att jag blev mätt.....
Och sen skulle vi fika och Johanna hade fixat fika bröd och jag hade svårt att välja eller skulle jag ta båda ??
Åsså blidde det saffrans glögg till....den gick i, men tog bara en halv kaka !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0