Lyssnar på rixfm....

Sitter och lyssnar på rixfm och myser, diggar det svänger till i kroppen emellanåt...
Nu är det Thriller med Michael Jackson...den är juu såå läcker !!
Va gör ni andra en sån här söndags kväll ??
Jag har som sagt satt mej här vi datorn nu och kollar runt överallt .....
Ska kolla på Ensam mamma söker.....med en god kopp Te !!!
Imorgon väntas det en ny spännande vecka...
Jag har en friskvård föreläsning på tisdag som avslutas med en god lunch....dom brukar vara perfekta !!
Torsdag skulle jag oxå ha nån kurs..... eller utbildning kanske det heter...nice vecka blir det !!
Lördagen så blir det 20-års fest för Linus !!
Så lite innehåller veckan trots allt.....
Vi får inte glömma min träning.....
Hahahhahhaah
Ha en super fortsatt trevlig Söndagskväll

Kram i massor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0