Hemma efter en lätt dag på jobbet !!!

Hahahhaha, ja så kan man faktiskt se på det !!!
Jobbade som vanligt i morse och fick en jäkla skit känning....sprang ner och hämtade upp en smörgås och lite druvsocker !!!
Sen blev det lite extra jobb en stund och en snabb kopp kaffe....
Och iväg på månadsmöte......Alltid skönt att sitta och coola ner....
Sen blev det lunch direkt efter det...så idag köpte jag mej mat.....fisk med filsås och massa sallad....
Och träningen hoppar jag idag....p.g.a känningar.....
Men funderar på ta en lätt promis innan middagen !!!
Så tänkte jag ge mej på en ny köttfärssås......jag är superdålig på att göra en god köttfärsås och jag menar det verkligen......
Så om nån läser detta och kan göra en god köttfärsås så skriv ett recept till mej......

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0