Hemma efter en långsam dag......

Jobbat klart och det har varit en tung dag.....
Huvudvärk hela dagen......känner mej svullen i hela jäkla ansiktet.
Hade en halvtimmes massage och det va skönt tills jag faktiskt fick ett skratt anfall........
Hon masserade min mage (hon har gjort det förr oxå) och jag har tyckt att den varit extra stor nån vecka......men iallafall så när hon knådade den så kändes det som hon bakade saffransbullar.....Jag bakade det i helgen och knådade deg....kändes som hon kådade deg hon oxå och jag föll ut i asflabb......hahahahhaha !!
Tur att hon känner mej massören så hon fick skratta med mej hon me'....
Ska ta mej en dusch och se om värken försvinner i huvet.....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0