Besök,middag,besök.........

Fick oväntat besök idag.....
Alltid trevligt.......vilken tur att jag bakat bullar !!!
Det va Sandra,Linus och Åsa som kom och fikade......
Fick lite grodprins godis....när jag ätit upp dom kanske min prins kommer!!!
Åsa berättade att hon bokat stugan i Sälen V.10......fan va härligt !!
Sandra skulle hämta lite vinterkläder.......
När dom gick fixade jag till en snabb middag......stekte på en hamburgare och åt makaroner och bönsallad !!
En lördag !!! Hade tänkt göra kycklingwooken,men den får bli imorrn....
Sen kom Johanna.....hjälpte henne att sy i och fast knappar på hennes jacka.......putsade även upp hennes andra på stövlar och hade en bra pratstund med henne....
Hon fick även vara min massör och knåda vaden......jipppi !!
Nu sitter jag och dricker saffrans glögg och väntar på att klockan ska bli 20.00 för jag ska skåla på FB om roliga datum.......

Kram på er därute !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0