Mamma !!!

Hej Mamma !!
Som du vet har jag inte varit vid din grav sedan din begravning och dom sänkte ner din kista långsamt.....
Nu kommer tårarna.....Det är inte min starka sida det här med begravningar,jag kan va tuff och tåla mkt smällar men här är min svagaste punkt, kan inte hjälpa det. Alla är vi olika och tur är väl det.....
Det är mkt som förändras sen du gick bort....ta bara detta jag sitter och skriver till dig istället för att ta mig till din gravplats, kanske kommer jag att göra det nån gång, men inte nu....fixar inte det än. Linda knäppte kortet och skickade det till min mobil, ja den fanns knappt på din tid lilla mamma,jag är glad att Linda har skickat ett kort på din grav, det är därför jag sitter här nu och skriver av mig lite känslor....Jag älskar dig mamma !! och kommer alltid att göra det, du har alltid varit så speciell trots allt som hänt. Jag kunde alltid ligga på dina ben i soffan när vi glodde på tv eller bara låg och läste skvaller tidningar, Hahaha, spelar ingen roll om jag va 10 eller 20år du fanns alltid tillgänglig på det viset, du kunde även kramas och hålla om en och man fick en puss på kinden eller pannan.
Jag sitter här nu och tårarna trillar på min kind, massor. Jag vet att även dina tårar skulle trilla om du såg mig nu, och jag vet att vi skulle trösta varann genom att hålla om kramas hårt, de va du bra på.........
Jag har nu lagt en bukett rosor till dig bredvid graven och jag vet att du kommer att känna dig otroligt rörd och det ska du göra mamma !!!!
Du finns alltid i mina tankar och kommer att följa med mig jämt, jag glömmer dig inte och kommer aldrig att göra det. Glöm aldrig att du har varit en mamma som betytt mkt för mig, mammor är speciella och kommer alltid att vara  det !!!!!
Tusen kramar och pussar till mamma
från en av dina älskade barn
denna gång var det Lotta !!!!

Kommentarer
Postat av: Linda Wahlund

Den rosa begonian med ett kort i var även från dig Lotta å jag vet att mamma älskade dig och hon vet att du tänker på henne kramar din syster Linda

2010-07-26 @ 17:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0