Varför gör man det svårt ????

Ja varför gör man det svårt för sig ???
Igår när Micke och jag skulle åka hem ifrån Nynäslandet så skulle jag förklara vägen ut......
Aaaa kanske många tänker.....hahahaha
Jaja jag skulle säga att vi skulle till höger men vi svängde vänster och märkte då att det blev fel......vi skulle alltså till höger men som att jag är så van att titta på mina fingrar vart jag har min ring så blev det tokigt.
Har ju alltid burit min ring på vänster hand sedan -86 så då vet jag att det är vänster utan att tänka typ...
Men nu sen jag vart singel kan jag tydligen inte skilja mellan vänster och höger......Hmmmm
Jag hade en annan ring på höger och tänkte vänster....jaja ni fattar säkert. Men Micke fick tvärvända så vi kom på rätt väg igen.........och nu blev det mot Haningelandet.
Vi hade iallfall väldigt kul i bilen som vanligt....
Jag måste börja tänka om på nåt sett, kan ju inte titta på mina händer så fort nån säger höger eller vänster....
Ett gott skratt förlänger livet...
Har nån nåt bra tips !!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0