Typiskt mig......

Jo va hände mig då, när jag hade gjort mig lite fin för att gå iväg och handla.....
Sätter på mig ett par fina tygskor i beige....jag går och känner att det klämmer framme vid tån.
Då tänker jag, man ska fasiken inte ha tygskor på sommaren...
När jag kom hem så såg jag att skon va röd....först tänkte jag att jag fått nåt på skon i affären.
Tar av mig skon och foten ser slaktad ut,jävla tånaglar som trängt in i skinnet på sidan liksom.
Så det va bara att tvätta rent och kasta in skorna på tvätt...
Grejen är det att jag har så små tånaglar, så när jag klipper dom så kan man säga att dom försvinner helt...
Och vill jag ha nagellack på tårna får jag fejka lite och måla på skinnet.....Så nu på sommaren spar jag mina naglar så dom blir långa och när dom blir det så tar det stopp i stängda skor....kan endast ha öppna skor så man får se mitt "nagellack" typ......
Men jag får nog klippa lite lite grann....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0