Sovpaus.....

Gick och solade 20 minuter....
Enda sättet för mig att koppla av en stund, där vet jag att det är bara att blunda 20 min och lyssna på musik...
Jag är såååå slut i kroppen efter känningen och jag har så svårt att koppla av när jag vill så mkt...
Just nu tänker jag bara jogga jogga jogga jogga jogga......jag vill, men vad gör man när kroppen säger ifrån ??
Jo man lägger av helt enkelt, men ibland har vissa människor som jag svårt....
Därför gick jag och solade......sååååå sköööönt va det, nästan så jag skulle kunna gå 20 minuter till..
Lite nya krafter kom det faktiskt, till att endast laga mat Lotta......
Tur att jag kan tänka lite förnuftigt ändå...

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Svar: Hej! Nej, jag har inte fångat någon kille ännu. Men den där halsduken är alltid rolig att ha på min hund :) Hehe.

2010-08-10 @ 16:38:06
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0