Middagen avklarad och jag fräschare...

Hoppsan sa.....jag känner mig normalare för varje minut som går och det är sån härlig känsla i kroppen......
Jag har nu ätit middag och diskat ringt exet och frågat om en maträtt som han gjorde men som jag älskade...
Så hade tänkt göra den imorrn.....blir den inte bra får jag väl fråga om han kan göra den åt mig i fortsättningen...går det tro ?? Jaja ska prova först och se...
Sen är det ju problemet att jag börjar känna mig pigg och vill ut på löpbanan igen....
Jaja vi får se om nån timme...
Idag blev det lammfärsbiffar med chili i och quinoa och en sallad med lite dressing på...såååå gott de blev,toppat med ajvar och Yaddans oliver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0