Handlat present.....

Idag kom Sandra till jobbet för att hämta mig.......gulligt !!!
Så vi gick till centrum för att lämna in min sko som jag tog sönder klacken på när jag var på kryssning.......klantiga jag.
Sedan gick vi till Sabis för att handla middag.....
Sen åkte vi och flängde runt till Jysk, Hemtex, City gross Och Blomsteraffärn.....
Sen kom vi hem och drack kaffe på balkongen med en god bulle till.....
Ska äta tidig middag som att vi ska på kalas hos tjejernas farbror Micke........
Och lite extra kel med Alfons......

Kram

Kommentarer
Postat av: Jensviktoria

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2011-04-07 @ 07:42:26
URL: http://jensviktoria.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0