Hahaha, Fullt upp tydligen.....

Vilken dag, den rör på sig hela tiden......
Ja idag var det en trevlig och rolig arbetsdag....
Kom hem, bytte om och gick på en powerwalk med lite jogging i.....
Så 1 mil har jag fixat idag.....men styrkan fick utebli som att jag hade folk här hemma när jag kom hem....
Dottern Sandra och svärsonen Linus var här.....
Linus fixade så jag fick surroundljud här hemma, Tack så jätte mkt Linus....du är en pärla !!
Sen berättade dom att Åsa och Yaddan skulle komma och fika....så fort in i duschen.
Trevlig fika stund igen med alla...
Sen frågade jag om Linus kunde fixa min dator som blitt konstig, får upp konstiga meddelande och att den var lite slö.....
Linus fixade igen åt mig...Tack en gång till Linus !!!
Sen bestämde vi oss för att käka Pizza....Där på pizzerian så var han kanon trevlig....Bra reklam !!
Ja sen åkte Sandra & Linus och jag ringde syrran som att hon försökt 2-3 gånger tidigare idag, jag var juuuu upptagen.....
Sen efter pratat med syrran så drog jag fram dammsugaren...hade tänkt diskat Men det fixade Linus.....Gud vad han gjort mkt hos mig idag.....Tack en gång till Linus.......
Och nu sitter jag här......
Och dax att hänga upp tvätten hör jag.....
Nä ska fixa det och sen ska jag väl försöka coola ner lite resten av kvällen...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0