Duktiga jag.....

Joggade 5.3km idag utan problem......
Jag måste bara få ge mig själv massa beröm för jag är verkligen stolt över mig själv......
Men jag saknar min lilla kille.....
Hoppas du har det bra i kisse himlen, och att du hittat nåt skoj.....
Kommer vara såååå tomt i sängen utan dig Alfons.......du som står och mjauar och väcker mig och jag som brukar öppna ena ögat och kisa med, du ser det och ska pussas.......hahhaha, du va så knäpp ibland Alfons !!!
Osså brukar du gå runt mig och runt mig, precis som det vore en löpbana....trampa mig på håret och ta en genväg och gå på min "degmage" som är mjuk....hahaha
Puss på dig Mammas kille..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0