Bra dag !!!

Dagen har varit kanon hittills......
Chefen kom imorse och var på glatt humör.......(jag gillar min chef)
Hon var lite hemlighetsfull.......
Vi ska gör nåt trevligt i slutet av September........det brukar vara bra och trevliga saker vi gör, spännande !!!
Va och handlade lite rött och såååå fick jag handla Kaffe förstås !!
Inhandlade även ett par örhängen ifrån pilgrim som jag gillar........fast denna gång i silver !!
Ja och nu sitter jag här med en kopp kaffe och en bulle som jag värmde i micron så den blev som nybakt....
Snart ska jag sätta på en maskin tvätt....
Och nu till det bästa....
Ska fixa till tånaglarna så dom blir tjusiga igen......har tänkt på det hela veckan men jag har varit lite lat.
Men nu sååå ska jag fixa till dom.....kanske jag fortsätter att fixa till smådetaljer på kroppen som vi tjejer gör !!
Hahahhaha....

Ha en fortsatt bra dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0