Bakat och ätit middag.....

Idag fick jag ett ryck att jag skulle baka matbröd.......eller det var faktiskt Malins förtjänst.
Hon la upp ett lockande recept på facebook och jag blev smittad.....
och det blev jättegott......precis ett bra bröd att ta med sig till frukost macka på jobbet eller bara slurpla i sig hemma.
Sen har jag hunnit med ett varv till i centrum med syrran, var tvungen att handla lite rött som att jag miste lite rött på tån idag.....
Har ätit middag, det fick bli samma som igår, blev ju över........jag är inte kinkig, bara jag får stoppa nåt i munnen är jag nöjd typ.
Och nu har kaffet puttrat färdigt hör jag......
Så kaffe och en wienerbröd blir det nu....ska festa ordentligt den sista semesterveckan har jag bestämt mig för...

Ja såhär blev brödet.....med morötter och pumpafrön i....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0