Är mkt nöjd.....

Var ju ute på jogging runda och blir förvånad själv att jag fixar mer än jag tror jag klarar av...
Tänkte att idag skulle jag bara jogga 4.2km.........men av nån anledning så vek jag av på 4.6km, jag joggade och joggade....när jag var framme vid porten var jag trött men inte helt slut.....jag flåsande inte som en trött flodhäst utan flåsade lite lätt, jävlar (ursäkta ordvalet) va stolt jag blir...
Kom hem och gjorde mina armhävningar,situps,triceps, och lite vick rumpa som jag kallar det...
Och jag var fasiken inte helt slut som jag brukar vara.....märkligt och ändå kände jag mig inte 100% taggad.
Måste ha varit en bra dag på jobbet idag.....
Tack alla inblandade !!

Kram ge mig ny energi imorrn om ni kan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0