Äntligen fredag !!!

Åh det är så härligt att få säga "äntligen fredag "
Man uppskattar att man har ett jobb och att helgerna kommer och man får träffa nära och kära.....
Man vilar upp sig och man njuter och äter lite gott ....
Idag blev det lite tokigt för mig då...
Fick en känning innan jag skulle gå hem......jag känner mig så matt och trött nu.
Men hade tur att Vaktis Hasse skjutsade mig hem...... Tack Hasse !!!
Jag har verkligen tur att alla är sååå snälla och trevliga mot mig.....
Men dom får igen det på någe sett allihopa......
Ska väl ta en runda till centrum och handla lite....
Vet inte va jag ska äta till middag.....
Sugen på tacos...
Vi får se...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0